מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
חדר הלבשה

Sopron Basket

חדר הלבשה שופרון סל היא קבוצת כדורסל נשים מקצועית שממוקמת בסופרון בהונגריה. מכיוון שהן אחת הקבוצות ההונגריות המצליחות ביותר עם 12 גביעי אליפות ארצית והשיגה במקום השני ביורוליג, הנהלת המועדון החליטה להשקיע במתחם חדרי הלבשה חדש שיהיה מתקן יוקרתי למדי בשם המועדון, כך שיתאים לצרכיו של השחקן. עדיף, להניע אותם ולקדם את אחדותם.

ארכיטקטורה לשימוש מעורב

Shan Shui Plaza

ארכיטקטורה לשימוש מעורב הפרויקט ממוקם בעיר ההיסטורית שיאן, בין מרכז העסקים לנהר TaoHuaTan, ומטרתו לא רק לקשר בין העבר להווה, אלא גם עירוני וטבע. בהשראת הסיפור הסיני באביב פורח אפרסק, הפרויקט מציע מקום מגורים ועבודה גן עדן על ידי מתן יחס קרוב לטבע. בתרבות הסינית, הפילוסופיה של מי ההרים (שאן שואי) מחזיקה במשמעות חיונית של הקשר בין האדם לטבע, ובכך על ידי ניצול הנוף המימי של האתר, הפרויקט מציע חללים המשקפים את הפילוסופיה של שאן שואי בעיר.

בית חולים

Warm Transparency

בית חולים באופן קונבנציונאלי, בית חולים נוטה להיות חלל בעל צבע טבעי או חומר ירוד בגלל חומר מבנה מלאכותי כדי לשפר את התפקוד ואת היעילות. לכן חולים מרגישים שהם נפרדים מחיי היומיום שלהם. יש לקחת בחשבון סביבה נוחה בה מטופלים יכולים לבלות ומשוחררים ממתח. אדריכלי TSC מספקים חלל פתוח ונוח על ידי קביעת חלל תקרה פתוח בצורת L ואת המרזבים הגדולים על ידי שימוש בשפע של חומר עץ. השקיפות החמה של ארכיטקטורה זו מחברת בין אנשים לשירותים רפואיים.

בית מגורים

Slabs House

בית מגורים בית הלוח תוכנן לייצור חומרי בניין, שילוב עץ, בטון ופלדה. העיצוב בו זמנית היפר-מודרני ועם זאת דיסקרטי. החלונות הענקיים הם מוקד מיידי, אך הם מוגנים מפני מזג האוויר ונוף הרחוב על ידי לוחות בטון. גנים שוכנים בכבדות בנכס, הן בקומת הקרקע והן בקומה הראשונה, ומאפשרים לתושבים להרגיש מחוברים לטבע תוך כדי אינטראקציה עם הנכס, ויוצרים זרימה ייחודית כאשר עוברים מהכניסה לאזורי המגורים.

הבית

VH Green

הבית הבית ירוק בהיר במישור ובסטראוסקופיות כאחד, היוצרים סביבה טובה לתושבים ולעיר כאחד. באזור אסיה שטוף השמש, בריז סוליי באמצעות ירוק זה היא דרך חשיבה יעילה מאוד. לא ניתן להשיג רק את פונקצית השמשונית בקיץ אלא גם הגנה על הפרטיות, הימנעות מרעש הרחוב ואפקט הקירור על ידי השקיה אוטומטית.

הכנסייה

Mary Help of Christian Church

הכנסייה בהתחשב בהרחבת הקהילה הקתולית והגדלת התיירים באי סמוי, סוראטאני. מרי עזרה מהצד החיצוני של הכנסייה נוצרה בצורה משולבת של ידיים מתפללות, כנפי זווית וקרני רוח הקודש. מרחב פנימי, ביטחון כמו ברחם האם. על ידי שימוש בחלל האור הארוך והצר ובאגף בטון גדול מבודד קל משקל העוברים דרך החלל הקל נבנו כדי ליצור צל המשתנה עם הזמן ועם זאת שומר על נוחות הפנים. צמצם את הקישוט הסמלי והשימוש בחומר טבעי כשקט נפשי בהכנעה בזמן התפילה.