מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
טרקלין עסקים

Rublev

טרקלין עסקים עיצוב הטרקלין בהשראת הקונסטרוקטיביזם הרוסי, מגדל טטלין ותרבות רוסית. המגדלים בצורת האיחוד משמשים כמושכי עיניים בטרקלין, זה ליצירת חללים שונים באזור הטרקלין כסוג מסוים של יעוד. בגלל הכיפות המעוגלות, הטרקלין הוא אזור נוח עם אזורים שונים בהספק כולל של 460 מושבים. האזור נראה מקדימה עם מקומות ישיבה מסוג אחר, לסעודה; עובד; נוחות ומרגיעה. כיפות האור העגולות המוצבות בתקרה המיוצרת בגלי כוללות תאורה דינאמית המשתנה בשעות היום.

בית מגורים

SV Villa

בית מגורים הנחת המוצא של וילה SV היא לחיות בעיר עם הפריבילגיות של הכפר כמו גם העיצוב העכשווי. האתר, עם נוף מדהים של העיר ברצלונה, הר מונטז'ואיק והים התיכון ברקע, יוצר תנאי תאורה יוצאי דופן. הבית מתמקד בחומרים מקומיים ובשיטות ייצור מסורתיות תוך שמירה על רמה גבוהה מאוד של אסתטיקה. זהו בית שיש בו רגישות וכבוד לאתר שלו

יחידות דיור

The Square

יחידות דיור רעיון העיצוב היה ללמוד יחסים ארכיטקטוניים בין צורות שונות המורכבות יחד ליצירת יחידות נעים. הפרויקט מורכב מ -6 יחידות שכל אחת מהן היא 2 מכולות משלוח קבועות זו על זו ויוצרים מסה של צורת L. יחידות אלה בצורת L קבועות בתנוחות חופפות ויוצרות חללים ומוצקים בכדי לתת תחושה של תנועה וכדי לספק אור יום ואוורור מספיק. סביבה. מטרת העיצוב העיקרית הייתה ליצור בית קטן למי שמבלה את הלילה ברחובות ללא בית או מקלט.

מסעדה סינית

Ben Ran

מסעדה סינית בן רן היא מסעדה סינית הרמונית מבחינה אמנותית, שנמצאת במלון יוקרתי, ואנגוה אמיננט, מלזיה. המעצב מיישם את המופנמת והתמציתיות של טכניקות הסגנון המזרח כדי ליצור טעם, תרבות ונפש אמיתית של המסעדה. זהו סמל לבהירות נפשית, לנטוש את המשגשג ולהשיג את השיבה הטבעית והפשוטה לתודעה המקורית. הפנים טבעי ולא מתוחכם. באמצעות המושג העתיק גם סינכרוניות עם שם המסעדה בן רן שמשמעותו מקורית וטבע. המסעדה כ- 4088 מטרים רבועים.

הפעלה אנרגטית של גשרי רגליים

Solar Skywalks

הפעלה אנרגטית של גשרי רגליים במטרופולינים בעולם - כמו בייג'ינג - יש מספר גדול של גשרי רגליים העוברים על צירי תנועה עמוסים. לעתים קרובות הם לא מושכים, ומדרדרים את הרושם העירוני הכללי. הרעיון של מעצבי החיפוי של הגשרים ברכיבי מודולים PV אסתטיים, המייצרים חשמל והפיכתם למקומות עיר אטרקטיביים, אינו רק בר קיימא, אלא יוצר מגוון פיסולי ההופך לוכד עיניים בנוף העיר. תחנות טעינה לרכב אלקטרוני או לאופניים אלקטרוניים מתחת לגשר הרגלים מנצלות את האנרגיה הסולארית ישירות באתר.

מספרה

Vibrant

מספרה תוך כדי לכידת מהות הדימוי הבוטני, גן השמים נוצר לאורך המעבר, ומברך מייד את האורחים להתבשם מתחת, לזוז הצידה מהקהל, לקבל אותם בברכה מהכניסה. מציץ הרחק יותר אל החלל, הפריסה הצרה משתרעת כלפי מעלה עם עליות מגע מוזהבות מפורטות. מטאפורות בוטניות עדיין מבוטאות בתוספות ברחבי החדר, ומחליפות את רעש ההמולה המגיע מהרחובות, והנה הופך לגן סודי.